T.H.A.N.K.Y.O.U

Published 19 September 2010 by chaleeya

Di satu petang yg sgt boring…. dah la perut berkeroncong…. maklum r ttgh pose kan time tue…. huhuhu… baru masuk minggu ke-2 pose time tue… asyik la dok tgk jam pukul bape, tunggu mesin punchkad tue berbunyi…. x sabo nak balik… huhu… tunggu dan tunggu…….

tetibe “diä” dtg kat tmpat aku… “dia” ajak balik… aku pon pe lagi… balik r dgn hati yg berbunga2 riang sedikit… Dalam hati ada taman beb!!… tp membe sorg lagi p trun jap jumpe member dia… tp “dia”kate, xper… “shar nk terus balik selayang tue….” dalam blur2 katak tue aku pon terus r trun p parking ngn “dia” ……hehe….

we ol pun bla… aku sbnrnyer dr td dok terfikir…. “dia”nie nk bwk aku p mane? P.A.S? Nape? Hp “dia”rosak lagi ker?…. tp aku bese r, mane nk tanye…. diam jer la…. ikut dan ikut…. huhu…. bila dah sampai destinasi…. tetibe…. jeng… jeng…. jeng…. suprise!!!!

hehe….  Sony Ericsson –> Satio….

~~chaleeya's blog~~

Ku sungguh berbesar hati menerimanya…. Mine & Yours…. Thanks Busyuk…. hehe….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: