Dalam Mihrab Cinta

Published 14 June 2011 by chaleeya

Salamm……

Skarang nie tgh ade mood nk update blog… dah lame kot tinggal blog nie…. sian dia… dah lame kene tinggal… huhuhuhu….

Lately nie mood tgh nak layan citer Indonesia plak…. Korea dah puas, nie layan Indo plak… Hehehe… Maklum r, nk p Indonesia tuk cuti2 rehatkan mida x dpt, so kite layan jer r cite Indon nie….

Ada hamba Allah nie cadangkan suh tengok citer Dalam Mihrab Cinta…. best kate nyer….. Hurmmm…. berfikir sejenak….. sejak biler dia layan citer indon nie?? hehe… jgn marah yer Tok Wan… ;p Punya la gigih p pusing area Bandar Klang tuk cari VCD Dalam Mihrab Cinta tue…. tp hampa… kikikiki…. dh ku cadangkan, kat Sungai Besar mesti ada…. hehehe… ( alasan jer, sebenarnyer aku yg nk berjalan…. hua hua hua… )

Di kesempatan yg ada, singgah r kedai cd kat Sungai Besar tue….. Haaaa…. kan ada…. org dh ckp dah…. hehehehhehhehhe….. so jumpe la nie ha…

chaleeya's blog
Dalam Mihrab Cinta

Best r layan citer nie….. hehehe… sy dah tengok 5-6 kali yer…. hehehehe… sampai naik hafal r dialog… lagu pun best… Terasa insaf pun ada…. menceritakan tentang kehidupan seorang pencopet yg ganteng banget….. hehehehe… gue udah bisa ngomong indon kok…. hehehhehe…. disebabkan tuduhan yg dilemparkan, diri yg suci telah bertukar…. Tp syukur alhamdulillah, Tuhan masih syg pada diri nya… dan diberi kan kesedaran…. dan Alhamdulillah Syamsul Hardi telah bertukar menjadi seorang ustaz…. hurmmm…. kalu nk tau cite lebih lanjut, sila la tgk citer nie eh… Bestttt…. x rugi kalu tgk….. dia beri byk pengajaran dan pedoman hidup…..

LAgu dia pon best… kat cnie sy nk share salah satu lagu yg terdpt dalam filem nie…
 
 ~ B u N g A – B u N g A  C i N t a ~

Dude Feat Asmirandah – Bunga-bunga Cinta [OST Dalam Mihrab Cinta]

Asmirandah:
Tak pernah terlintas di benakku
Saat pertama kita bertemu
Sesuatu yang indah tumbuh dalam gundah
Harum dan merekah

Dude:
Tulus hatimu buka mataku
Tegar jiwamu hapus raguku
Memboncah di hati harapan dan suci
Menyatukan janji

Asmirandah & Dude:
Bunga-bunga cinta indah bersemi
Diantara harap pinta padanya
Tuhan tautkanlah cinta di hati
Berpadu indah dalam mihrab cinta

Dude:
Tulus hatimu buka mataku
Tegar jiwamu hapus raguku
Memboncah di hati harapan dan suci
Menyatukan janji

Asmirandah & Dude:
Bunga-bunga cinta indah bersemi
Diantara harap pinta padanya
Tuhan tautkanlah cinta di hati
Berpadu indah dalam mihrab cinta

Asmirandah & Dude:
Tak pernah terlintas di benakku
Saat pertama kita bertemu
Sesuatu yang indah tumbuh dalam gundah
Harum dan merekah

Asmirandah & Dude:
Memboncah di hati
Harapan dan suci
Dalam mihrab cinta

Read more: http://www.liriklagumuzik.co.cc/2011/02/lirik-lagu-bunga-bunga-cinta-ost-dalam.html#ixzz1PCroEr2x

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: