C e L e B r i T y

All posts in the C e L e B r i T y category

CinTa TerAgunG

Published 22 November 2011 by chaleeya

Lirik lagu Cinta Teragung

Maafkan aku sekiranya tak termampu
Untuk mencurahkan semua isi hatiku
Ternyata tak terkata
Rinduku padamu

Chorus
Ku takkan bisa menjadi lebih
Dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji
Akan masih mencuba untuk
Memujuk hatimu
Mencintai aku
Kerna semua yang ada
Hanyalah untukmu

Secebis perasaan ku hamparkan
Membawa sejuta harapan
Menagih cinta
Teragung darimu

Ulang Chorus

Maafkan aku sekiranya
Tak termampu untuk
Mencurahkan semua
Isi hatiku

Read more: http://nurizspace.com/2011/06/lagu-baru-hazama-af9-cinta-teragung-download-mp3.html#ixzz1ePF176RD

Advertisements

Dalam Mihrab Cinta

Published 14 June 2011 by chaleeya

Salamm……

Skarang nie tgh ade mood nk update blog… dah lame kot tinggal blog nie…. sian dia… dah lame kene tinggal… huhuhuhu….

Lately nie mood tgh nak layan citer Indonesia plak…. Korea dah puas, nie layan Indo plak… Hehehe… Maklum r, nk p Indonesia tuk cuti2 rehatkan mida x dpt, so kite layan jer r cite Indon nie….

Ada hamba Allah nie cadangkan suh tengok citer Dalam Mihrab Cinta…. best kate nyer….. Hurmmm…. berfikir sejenak….. sejak biler dia layan citer indon nie?? hehe… jgn marah yer Tok Wan… ;p Punya la gigih p pusing area Bandar Klang tuk cari VCD Dalam Mihrab Cinta tue…. tp hampa… kikikiki…. dh ku cadangkan, kat Sungai Besar mesti ada…. hehehe… ( alasan jer, sebenarnyer aku yg nk berjalan…. hua hua hua… )

Di kesempatan yg ada, singgah r kedai cd kat Sungai Besar tue….. Haaaa…. kan ada…. org dh ckp dah…. hehehehhehhehhe….. so jumpe la nie ha…

chaleeya's blog
Dalam Mihrab Cinta

Best r layan citer nie….. hehehe… sy dah tengok 5-6 kali yer…. hehehehe… sampai naik hafal r dialog… lagu pun best… Terasa insaf pun ada…. menceritakan tentang kehidupan seorang pencopet yg ganteng banget….. hehehehe… gue udah bisa ngomong indon kok…. hehehhehe…. disebabkan tuduhan yg dilemparkan, diri yg suci telah bertukar…. Tp syukur alhamdulillah, Tuhan masih syg pada diri nya… dan diberi kan kesedaran…. dan Alhamdulillah Syamsul Hardi telah bertukar menjadi seorang ustaz…. hurmmm…. kalu nk tau cite lebih lanjut, sila la tgk citer nie eh… Bestttt…. x rugi kalu tgk….. dia beri byk pengajaran dan pedoman hidup…..

LAgu dia pon best… kat cnie sy nk share salah satu lagu yg terdpt dalam filem nie…
 
 ~ B u N g A – B u N g A  C i N t a ~

Dude Feat Asmirandah – Bunga-bunga Cinta [OST Dalam Mihrab Cinta]

Asmirandah:
Tak pernah terlintas di benakku
Saat pertama kita bertemu
Sesuatu yang indah tumbuh dalam gundah
Harum dan merekah

Dude:
Tulus hatimu buka mataku
Tegar jiwamu hapus raguku
Memboncah di hati harapan dan suci
Menyatukan janji

Asmirandah & Dude:
Bunga-bunga cinta indah bersemi
Diantara harap pinta padanya
Tuhan tautkanlah cinta di hati
Berpadu indah dalam mihrab cinta

Dude:
Tulus hatimu buka mataku
Tegar jiwamu hapus raguku
Memboncah di hati harapan dan suci
Menyatukan janji

Asmirandah & Dude:
Bunga-bunga cinta indah bersemi
Diantara harap pinta padanya
Tuhan tautkanlah cinta di hati
Berpadu indah dalam mihrab cinta

Asmirandah & Dude:
Tak pernah terlintas di benakku
Saat pertama kita bertemu
Sesuatu yang indah tumbuh dalam gundah
Harum dan merekah

Asmirandah & Dude:
Memboncah di hati
Harapan dan suci
Dalam mihrab cinta

Read more: http://www.liriklagumuzik.co.cc/2011/02/lirik-lagu-bunga-bunga-cinta-ost-dalam.html#ixzz1PCroEr2x

~~ T A U B A T ~~

Published 25 March 2011 by chaleeya

Lirik Lagu Doa Taubat – Raihan

Lirik Lagu Raihan – Doa Taubat

Wahai Tuhan ku Tak Layak Ke Syurga Mu
Namun Tak Pula aku Sanggup Ke Neraka Mu

Ampunkan Dosa ku Terimalah Taubat Ku
Sesungguhnya Engkaulah Pengampun Dosa-dosa Besar

Ilaahi lastu lilfirdausi ahlan
walaa aqwaa ‘alannaaril jahimi
fahabli taubatan waghfir dzunuubi
fa innaka ghoofiruddzambil ‘adziimi

Dosa-dosaku Bagaikan Pepasir Di Pantai
Dengan Rahmat Mu Ampunkan Daku Oh Tuhan Ku

Wahai Tuhan Selamatkan Kami Ini
Dari Segala Kejahatan dan Kecelakaan

Kami Takut Kami Harap Kepada Mu
Suburkanlah Cinta Kami Kepada Mu

Akulah Hamba Yang Mengharap Belas Dari Mu

~ Dan SeBeNarNya ~

Published 21 March 2011 by chaleeya

Mase otw balik dari KPJ td, tetibe terdengar lagu Yuna ~Dan Sebenarnya… Bila hayati lirik lagu nie, mcm best plak… Poyos betul r minah nie…!!! Bukan nye x penah dgr lagu nie…. huhuhuhu…. pastu tetibe sayu jer hati nie…. Ape masalah kau nie ppuan?? asik nk emo jerk…. huh…. benci ngn diri sendiri yg kekadang emo…. emo x bertempat ke aku nie?? @ aku yg byk memendam perasaan?? bkn nk pendam perasaan sorg diri, tp aku x tau adekah ia satu keputusan yg bijak klu aku nie terlalu jujur?? adakah ia akan mendatangkan kebaikkan @ lebih kpd keburukan? hurmmm…. Duhai hati…. ko nie kan…. haishhhhh!!!!! dah la… mls nk lyn perasaan nie… lyn la lagu nie jap…. huhuhu…..

 

Yuna-Dan Sebenarnya

oh bulan
jangan layan diriku lagi
pabila,
air mata membasahi pipi
dan lagu2 di radio seolah2 memerli aku
pabila,
kau bersama yg lain
[Dan Sebenarnya Lirik]

adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku

ku enggan
berpura pura ku bahagia
ku enggan
melihat kau bersama si dia
oh ku akui cemburu
telah menular dalam diri
pabila
kau bersama yang lain

adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku

pabila kau merenung matanya
ku rebah,
jatuh ke bumi
di saat kau benar-benar mahu pergi
seperti ku bernafas dalam air
adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu kau juga merindui aku
oh

“Marry You”

Published 20 March 2011 by chaleeya

Salam….

ahahahahhahhaha… bikin suspen la lu minah…. sebenar nyer sy suke sgt2 lagu nie… “Marry You” song by Bruno Mars……ermmm… so CHUWEETTTTTT…… so guys…. feels da lyrics ya… layannnnssss…..~~~~~~

~Marry You~

It’s a beautiful night,
We’re looking for something dumb to do.
Hey baby,
I think I wanna marry you.

Is it the look in your eyes,
Or is it this dancing juice?
Who cares baby,
I think I wanna marry you.

Well I know this little chapel on the boulevard we can go,
No one will know,
Come on girl.
Who cares if we’re trashed got a pocket full of cash we can blow,
Shots of patron,
And it’s on girl.

Don’t say no, no, no, no-no;
Just say yeah, yeah, yeah, yeah-yeah;
And we’ll go, go, go, go-go.
If you’re ready, like I’m ready.

Cause it’s a beautiful night,
We’re looking for something dumb to do.
Hey baby,
I think I wanna marry you.

Is it the look in your eyes,
Or is it this dancing juice?
Who cares baby,
I think I wanna marry you.

I’ll go get a ring let the choir bells sing like oooh,
So whatcha wanna do?
Let’s just run girl.

If we wake up and you wanna break up that’s cool.
No, I won’t blame you;
It was fun girl.

Don’t say no, no, no, no-no;
Just say yeah, yeah, yeah, yeah-yeah;
And we’ll go, go, go, go-go.
If you’re ready, like I’m ready.

Cause it’s a beautiful night,
We’re looking for something dumb to do.
Hey baby,
I think I wanna marry you.

Is it the look in your eyes,
Or is it this dancing juice?
Who cares baby,
I think I wanna marry you.

Just say I do,
Tell me right now baby,
Tell me right now baby. [x2]

Cause it’s a beautiful night,
We’re looking for something dumb to do.
Hey baby,
I think I wanna marry you.

Is it the look in your eyes,
Or is it this dancing juice?
Who cares baby,
I think I wanna marry you.

~My Love just For You MyDakBuSyuK~

~My Love just For You ~

Sixth Sense At Karnival Selangor Ria 2010

Published 30 December 2010 by chaleeya

 18 hingga 26 December 2010 yang lepas ade perkare yang menarik telah berlaku di Selangor… Negeri kelahiranku… Program wajib yang dilakukan pada bulan december setiap tahun… Karnival Selangor Ria 2010…. Setiap malam ade persembahan artis… Ramai gak artis terkenal yg terlibat… Ade Kak Ziana Zain… Stacy…. Ramlah Ram….. Abe Nabil Raja Lawak…. Black Mentor… Alyah… Dato’ M. Daud Kilau… Abg Ja’afar Onn…. Kelassss gitewww….. Yang paling ku tunggu2 nie la….. SIXTH SENSE….. Best..!!!!

Sixth Sense bawa 4 buah lagu mlm tue…  YANG SEMPURNAKANKU Antara lagu yang di nyanyikan pada malam tue….. I Loikee very much this song… ngeee~~~~

Yang Sempurnakanku

Kaulah bidadari dalam hidupku
Yang selalu hadir di dalam mimpiku
Bunga yang selalu harungi hariku
Anugerah Tuhan yang sempurnakanku

Bila kau jauh
Aku selalu rindu
Bila kau ada
Hatikan berbunga

Ku akan selalu menjadi bintangmu
Menerangi gelap dan mimpimu
Aku setia di sini mengusap tangismu
Menemani sunyi di hatimu