w + 0 + r + K

All posts in the w + 0 + r + K category

Im Backkkkk…….

Published 28 October 2011 by chaleeya

Assalamualaikum…..

Hehe… dah lame x jenguk blog….. busy la kate kan…… hik hik hik….

baru2 nie ade program…. Program Kem Motivasi & Teknik Menjawab Soalan PMR & SPM Anak2 Pesawah Padi yang diadakan di Riverstone Eco Resort, Ulu Yam…. ermmm… tempat yg sangat BEST…!!!! sangat tenang jiwaku dengan kehidupan alam semulajadi…… serius sy dah mula rindukan tempat tue…. ngan menu makanan yg sangat menepati cita rasa… Menu JAWA okee….. i Loikeeee…..

so…. kite upload la picture program….

layan…..

Advertisements

ermmmm….

Published 7 June 2011 by chaleeya

Salam……

dah lame x jenguk blog….. xde idea…. xde mood…. berserabut pale otak nie…. malas nak pk….. busannnnnn……. ūüė¶

chaleeya's blog
Sektoral Bowling Team…

Tetibe rindu plak nak men bowling….. Picture sebelah nie adalah team bowling opis…. we r the champions…. champions ker???? bole r gak…. huhuhuhu…. sekarang sume dah xde, xtvt x jalan, semuanya dah bosan…… sume dh bwk haluan masing2…. hurmmm………. SILENT is the best!!!!

dah la…. mls nk menaip lagi…. kang benda yg x patut pon kuar gak…. BUBBYEEEEE>……
Salammm……

~Kem Motivasi – Part 2 ~

Published 17 April 2011 by chaleeya

chaleeya blog

lompat... jgn x lompat... dh mcm pocong pun ade! ahahahaha

 

chaleeya blog

dah penat bersukan.. kita minum duluuuuu!!!

 

chaleeya blog

Bismillah

 

chaleeya blog

heh heh heh... ala2 ayu gituew!!

 

chaleeya blog

~ BesT BUDDY ~

 

chaleeya blog

tunjuk bakat memasing... huhu

chaleeya blog

penyampaian hadiah kpd pemenang sukan kanak2 riang

 

chaleeya blog

bermaaf2an di hari raya... huhu

 

chaleeya blog

bergambar bersama urusetia sebelum berpisah...

  ~~ SEKIAN ~~

Regards…. Full Of Love….

~Kem Motivasi & Lawatan Sambil Belajar Anak Yatim Daerah Gombak~

Published 16 April 2011 by chaleeya

Assalamualaikum…..

Ellooo….. hehehehe…. Nie adalah kesinambungan projek yg entrie yg lepas MELAKA… Yang Melaka tue kami bawak anak2 yatim dari daerah Sabak bernam…. Untuk Daerah Gombak kali nie kami bawak dorg p Pulau Pangkor plak… Bila anak2 yatim semua happy… kami pun happy gak…. hahahaha….

Layan gamba la yer kengkawan…..

chaleeya blog

view from feri yg kitorg naik...

 

chaleeya blog

Second Programice breakingbarisan urusetia UPENxtvt berkumpulan

chaleeya blog

khusyuk mendengar ceramah yg diberikan oleh Pn Nurul Faizah ;p

 

chaleeya blog

ape ye yg dorg smpaikan td?? lupe r plak... adehhhhh!!!

 

chaleeya blog

with my adeks2... lukis dik, jgn x lukis...sukan kanak2 riang.... (^_^)Ape yg penting?? Kerjasama... ahahahhahajatuh sudah!! huhu

 

chaleeya blog

bdn kecik jer... tp berbakat tau!! hehe... cute adik nih!

 

chaleeya blog

menyempat jer bdk kecik nih!!

 

chaleeya blog

BBQ time.... Bismillah (^_^)

 

chaleeya blog

Melayan kerenah adik2 mkn...

…………..¬†To Be Continue……….

M.E.L.A.K.A

Published 16 April 2011 by chaleeya

Salam….

Hehehe… dh lame x jenguk blog ku nie… naik bersawang sudah!! hohoho…. al kisah… td terjumpe gamba lame… xde la lame sgt… gamba 2 tahun lepas kot… gamba nie amek mase Program Anak Yatim Daerah Sabak Bernam.¬† ermm… x tau nk tulis per…. juz layan je ar gamba yg ade eh….

Chaleeya's blog

Anak2 Yatim dari Rumah Anak Yatim Sekendi

 

chaleeya blog
Kota A’Famosa
chaleeya blog
Muzium Melaka
chaleeya blog
Tinjauan (^_^)
chaleeya blog
Aqif & Me
chaleeya blog
bersama ahli rombongan.. kiki
chaleeya blog
~ K A M I ~
chaleeya blog
lagi~~~ Hehe
chaleeya blog
depan muzium
chaleeya blog
huhu (^_~)
chaleeya blog
kami yg Sgt BERTUAH… hehehe
chaleeya blog
Semoga Berjaya Kpd Semua Peserta.. Semoga Menjadi Insan Yg Berguna (^_^)

Sekian….¬† Regards… With Full Of Love….

Jasamu Ultraman xkn kami LupaKan…

Published 4 April 2011 by chaleeya

Assalamualaikum ¬†kpd semua yg “mengfollow” blog ku ini…

ERmmm… guys…. mane yg pernah terbaca my entrie yg lepas mesti tau sape yg sy maksudkan Ultraman di atas…. Beliau [ ayat poyo dah kua… ahahhahahhaa] merupakan pemandu di office kami yg sgt berjasa… Disebabkan jasa EN. Ultraman nie la kami dpt menyelesaikan tugas kami dgn jaya nya… TQ so much en.Ultraman a.k.a En. Shahzuwal…. Hurmmm… anda semua mesti pelik kan napa kami panggil dia Ultraman?? hehehhehe….

Bermula la kisah….. Jeng…jeng…jeng….. Pada suatu hari yg sgt panas n sgt memenatkan…[kami team Kerajaan Prihatin kene turun daerah utk memenuhi KPI] Bkn nk mengeluh dgn kerja hakiki… tapi kami nie manusia biasa… mane larat klu hari2 kene turun daerah beb… aduhhhhh….. LETIH ok…. nak mengadap org awam lagi… belum kerenah Ketua Kampung + JKKK + Penghulu + Tok Sidang…. n mcm2 lagi…. klu satu daerah jer x per la… nie satu SELANGOR ok… untuk mendapatkan rezeki yg HALAL ku gagahkan juga… hihihi….. Oleh yg demikian, bg menghilang kan tekanan ketika bekerja, kami pun akan buat sumtin yg boleh membuatkan kami semua gumbira… terutamanya bile dlm kete… atleast bila turun kete, kami dh refresh otak kami… hahahahahha… disebabkan kami nie terlalu byk tgk cite cartoon, maka¬† muncul la nama En. Ultraman [¬†zuwal ], En.¬†Gaban [ Wak Pejal ]¬†& Cik PowerPuffGirl¬†[ sy & Cik Shar ]…. hehehehhe…

Hurmmm…. byk kenangan manis & pahit yg telah kami lalui sepanjang menjalankan tugas…. Yg sedih nya, sekarang nie semua tue dah jadi K E N A N G A N ¬†T E R I N D A H¬† buat kami semua… sebab nya… En. Ultraman dah berpindah ke jabatan lain…. uwuwuuuuuu… sgt cedih…. Tp x pe, mungkin ada hikmah di sebalik semua yg terjd….

Di hari terakhir En.Ultraman berkhidmat utk kami, kami telah mengadakan sedikit jamuan perpisahan utk en Ultraman… ini sebagai tanda penghargaan kami atas pengorbanan n jasa beliau kepada kami… TQ so much Zuwal…..

chaleeya's blog

En.Gaban with En.Ultraman

chaleeya's blog

mushroom soup

chaleeya's blog

Yummy Hawaian Supreme with extra Cheese

chaleeya's blog

creamy cabonara for Cik Shar

chaleeya's blog

dats mine ~ Asam Boi Fizz.... Sedapppp

chaleeya's blog

dats mine too... tp x abes... hehe

chaleeya's blog

Deli wing... sedap sehingga menjilat jari... ;p

chaleeya's blog

triple platter for zuwal

chaleeya's blog

our menus..

chaleeya's blog

mango pudding

chaleeya's blog

òur sweet memories with En. Ultraman

Hargai lah apa yg ada di depan mata kita, kerana ia adalah yg terbaik… yg mengganti belum tentu sama dgn yg sedia ada…. sekian….

Regars…. With Full Of LOVE…

Dunia Kami

Published 20 February 2011 by chaleeya

Assalamualaikum…..

Dah lama x jenguk blog… hehehe… kerajinan terserlah…. hehehehe….

owaits… now sy nk share ngn u ols sumer bagaimana sy n team bekerja… hehe… poyo jer… biar lah ape org nk ckp, yg penting sy sgt bersyukur kerana ditempat di Unit Kerajaan Prihatin… sbb per tau? sbb sy ade bos yg sgt baik hati…n kengkawan yg sgt memahami… bole dikatakan kitorg satu team nie sekepala la… bile keje sume keje, bile enjoy sume enjoy… so dlm unit nie xde masalah, sume bole tolak ansur.. bak kate org JAWA : ” Give & Takes” gitue…. kikikiki….masuk dlm unit nie pon disebabkan atas cadangan “dia” yg konon nyer sy di unit ASB tue xde keje… huhuhu… mula2 mmg berat hati sesangat sbb nk tinggalkan unit ASB… tp bila pikir2 balik, n berfikir positive… akhirnya ia membawa sy ke satu dunia yg berbeza & byk mengajar sy dr pelbagai sudut… Alhamdulillah… bak kata org, sesungguhnya Tuhan tue lebih mengetahui ape yg terbaik utk kita… sy dpt belajar byk benda baru… Unit KP nie sebenarnya Bantuan Rumah Kerajaan Prihatin utk mereka yg dikategorikan MISKIN… Program di bawah Kerajaan Negeri Selangor… Dengan adanya program nie, alhamdulillah, ramai org yg miskin & susah dpt mengubah kehidupan mereka agar lebih sempurna…

x dpt digambarkan dengan kata2 bila terpancar riak kegembiraan di wajah mereka yg menerima bantuan nie..kadang2 ada yg hingga mengalirkan air mata kerana terlalu gembira kerana masih ada yg sudi membantu mereka nie… x kurang juga ada yg x berpuas hati dgn bantuan yg diberikan oleh Kerajaan Negeri, sehinggakan ada yg memaparkan ketidak puas hatian mereka tue di surat khabar!! Hurmmm.. lumrah manusia di dunia yg tidak pernah BERSYUKUR dgn kurniaan yg diberikan…sabar je la…

huhuh… panjang plak… so guys… nie ade some picture ketika kami menjalankan Program Turun Padang samaada Siasatan ataupun Pemantauan… (^_^)

~kami juga menghulurkan sedikit sumbangan berupa bekalan makanan harian ~

~Bos memberi arahan kepada Faizal @ Wak Pejal ~

~nie la kitorg nyer Dato' Bandar @ Ultramen @ Zuwal... Hehehe.. byk berjasa nie.. TQ.~

~KAMI di satu Majlis Serah Kunci di Daerah Gombak~

~KAMI... walaupun stress, penat, kami tetap senyummm... ~

~dlm perjalanan pun sempat mengasah bakat terpendam... ITU SAYA!!~

~sahabat yg byk membantu ketika Majlis Serah Surat Tawaran di Hulu Selangor~

~x mengira keadaan cuaca.. hujan pun kami redah demi mendapat keberkatan gaji yg dibayar kpd kami... Amin~

~perjalanan kami pulang setelah selesai menjalankan tugas~

~salah seorang penerima bantuan..sgt bersimpati dgn nasib nenek nie..~

~kami & kerja amal.. hati sgt tersentuh ketika melihat keadaan nenek tinggal berseorangan~

~mendengar cerita dan nasihat.. kami dijamu dengan air kopi setelah kerja2 membersih rumah nenek~

 

~aik!!! nie sape bos nie? huhu..sekali sekala buli bos.. hehe~

huhuhu….

To be continue…. With full of LURVE….Regards….